inyofaces

V24

Kategori: Allmänt

Long time no see!? Det var ett bra tag sen jag ens tänkte på bloggar eller att blogga hehe! Aja lugna er! Det är ju inte så att jag driver en av sveriges största bloggar direkt...or am i?
Just nu ligger jag i sängen och lyssnar på Eros Ramazotti, tänkte nämligen gå och lägga mig i tid för en gångs skull då jag ska vara uppe före tuppen imorgonbitti!

Helgen i Stockholm var mysig och snabb! deadmau5 var ju grym trots att det inte var soligt en enda gång vi var uppe.. Och sa jag att det spöregnade?!...
Vi trodde ju att han skulle börja spela runt 19 för på biljetten stog det 18 så vi var där i tid, men sen tog det inte long tid tills vi får reda på att puckot börjar inte förrän kl 21! Aja det var bara att hålla käften och börja dricka! Filip o jag sprang dyngsura runt i "alkoholområdet" och bara dansade o taggade folk! Haha ja kul hade vi!

Btw det är ju förfan Midsommar nästa vecka!!! Sinnes! Vad ska alla göra? Vi har inga planer men förhoppningsvis blir det nåt jävligt kul!

Godnatt på er!
Kaisa.

Kommentarer

  • Jennifer säger:

    absolut! trist att ni inte kan komma till midsommar bara..Puss

    2012-06-12 | 00:32:53
    Bloggadress: http://currently.se

Kommentera inlägget här: