inyofaces

Dopp

Kategori: Allmänt

Hejjjj! Missed me? I know you did! ...Didn't you?
Jag har iaf BADAT FÖR FÖRSTA GÅNGEN i år! Ni kanske tycker det är tidigt eller kanske sent? Men JAG tycker att det var jävligt modigt och KALLT. Det har ju blivit så attans varmt nu så vi fick flipp i söndags och åkte med bilen till Tofta, the place to be.

En bild i söndags på Tofta

Solade dock ett bra tag innan vi bestämde oss att gå "till slutet av marken" man måste ju vara het innan så det känns att man svalkar sig, am i right? SÅ det roliga var att man hann typ bli frusen innan man doppade tårna i vattnet.. Aja long story short, vi badade i havet. Awesome...

I lördags såg vi på hockey Finland mot Ryssland, och vi förlorade BIG TIME! med typ 1-6 om ja kommer ihåg rätt? Men Sverige kom inte ens med i kvartsfinal så det kändes ändå bättre att förlora EFTER SVERIGE! ;)

Bild tagen med Instagram, Jag och Li lördags

Li kom över senare och vi hade det supertrevligt, när vi väl skulle dra ut så vart vi alldeles för trötta(fulla?) så vi skippade det. hihi.

Ikväll har jag spelat på Filips Kanal på Youtube! Klicka här för att se!

Det var allt, jag är trött och det är sent.

Puss på er. Kaisa.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: