inyofaces

små söta drömmar

Kategori: Allmänt

Tjabba! Allt bra här, jarå! Som vanligt sitter jag o älskling med hockey på tvn i bakgrunden och varsin dator såhär vid kvällskvisten, helt osociala men söta?! haha punkt punkt punkt
Helgen har varit hur mysig som helst, i fredags var det ju som sagt Filips o Antons födelsedag då bjöds det på goda hemmagjorda hamburgare och öl! Efter fick vi skjuts hem och då fortsatte "festen" då bestämde vi oss att poppa kära Pol, som var hur fucking god som helst!

Bild från fredags, tagen med Instagram. Heter kaisakiv.
Jag brukar inte gilla champagne smaken (menar då alltså den väldigt torra smaken som även kan finnas i vitt vin). Senast jag drack Pol var på Nyår och då uppfattade jag inte alls hur det smakade då jag hade druckit så mycket innan HEHE.
Imorgon skall vi till våra kära bondevänner och hälsa på, de har fått hur många lammungar som helst! typ 23st since i last checked?! säkert fler nu haha.. Så det ska bli jättemysigt!
Nu ska jag börja göra mig iordning för sängen då jag ska vakna innan tuppen börjar kl 0700 imorgonbitti.
Hörs när vi hörs! Hejdå! Kaisa.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: