inyofaces

Fredag

Kategori: Allmänt


Thank God it's Friday! Eller vad säger ni? Fucking lovely shit!... Nä jag kände bara att nu vill jag göra ett inlägg.
Ja det händer inte så mycket just nu i mitt liv förutom egentligen träning, vårt nya akvarium, vit månad och typ jobb.
Vi ska även försöka planera en resa till Egypten nån gång i november eller början på december. Jag vill sååå gärna åka till ett varmt eller HETT land kommer va så jäkla nice, jag har ju faktiskt sparat en bunt pengar så jag KAN faktiskt resa! #utomlandsvärme
Jag och Filip har skaffat oss ett akvarium som är på 200liter, det är jättefint med många växter, 4 malar och 3 tetror. Även fast det är 7 fiskar så känns det väldigt lite i det stora akvariumet, så i helgen ska vi fylla på med en massa till, längtar!
 
Ikväll ska vi till Filips föräldrar, de firar bröllopsdag så vi ska äta kräftor, hummer och räkor. Hummer har jag aldrig ätit så vi får se vad jag tycker om det. Tjingeling!
 
@kaisakiv 
XOXO Kaisa.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: