inyofaces

måndagar...

Kategori: Allmänt

Whats uuup? Då var ytterligare en måndag avklarad, fyfan vad jag har varit trött på jobbet idag, helt sjukt! Idag går jag och lägger mig i tid tycker jag!
Bilden jag la upp senast på mig var ifrån Lördags, det syns inte på bilden men där hade jag lite grönt kvar i håret. Så i söndags färgade Filips mamma håret och klippte topparna! Det blev jättefint! Bjuder på en bild next time!

Min älskling skall flyga till Kastrup imorgon, han ska på ett möte som jobbet har anordnat. Han ska sova på hotell över en natt så det blir skönt att han inte är borta alltför länge! ^^
Men jag kommer nog inte ha så tråkigt då jag hoppas att Li och Therese kommer förbi på en liten tjejkväll så här under veckan! Mysigt! :D

Måste säga att det går lite segt med träningen för mig, men jag tänker på vad jag äter iaf, jag väger mig en gång i veckan och jag tror faktiskt att jag har gått ner ytterligare 1kg bara pga det så det känns bra ändå. Vi tog ett kvällspass efter middan så det kändes jättebra och svettigt blev det! woho sånt gillar vi!

Dags att säga godnatt för min del.
Kram Kaisa.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: