inyofaces

Hit och dit

Kategori:

God kväll mina kära pormaskar! Ligger i sängen as we speak!
Jag vet inte riktigt varför eller hur jag har börjat använda utropstecken istället för kommatecken eller punkt, har ni märkt det?
Har tänkt att jag skulle börja använda läppstift nu ett tag så jag och Li gick till Åhléns efter jobbet igår och handlade på oss lite grejer.
Det som åkte med hem var: En cleansing milk från Loreal, 2 st läppstift, en matt och en med lite shimmer från Isadora, färgerna var i olika nyanser av rosa och ett schampoo som är återfuktande från Phc, får se hur den funkar mot mitt torra hår!
Efter en snabb timme på Åhléns fullt av frustration för att hitta rätt nyans på stift gick vi till Dinsko och provade på en massa skor för skojs skull, för skojs skull? mm gör inte det för du kommer gå hem med minst ett par, spec när man fått lön haha! och det gjorde jag såklart, det blev ett par svarta fina everyday höst/vinter-skor med ca 7cm klack för 400kr. Åh vad fina skor det finns alltså, hade velat köpa hem alla!

Hoppas det här inlägget blev bra, det finns ingenstans man kan förhandsgranska via telefonen? aja...

xoxo Kaisa

Kommentarer


Kommentera inlägget här: