inyofaces

As we speak...

Kategori: Allmänt

Tjena!
Idag är det så sjukt lugnt i växeln pga att det är klämdag och många har stängt...

Vi var ju hemma hos Therese och Fredrik och åt middag i onsdags, efter det drog jag och therese en spontanare och färgade mitt hår!? WTF, sist jag färgade håret var i typ sexan...

Och det blev inte riktigt som jag ville...


Färgen heter "Mycket ljus klarbrun"

Det resulterade allt mellan mörkblont, grönt, grått och brunt!


Men eftersom jag är så jävla GRYM så köpte jag en ny färg och hoppades på att den grågröna färgen skulle försvinna genom att de samtidigt blev lite mörkare...



Färgen heter "klarbrun"

Är rätt nöjd med denna färgen men det ser ut som att det finns lite gröna skiftningar kvar, men jag får låta det va nu ett tag o känna efter, annars får vi köra en brun färg igen med lite rött i, det borde göra susen.

Ha nu en grym helg allesammans!

Kaisa.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: