inyofaces

V38

Kategori: Allmänt

Godmorrn morrn! Whats up, what is up? Sitter på jobbet och kom precis på att jag har glömt min bok (Twilight 2) hemma..!
Jag och Filip håller ju på att träna just nu, men måste ändå erkänna att han är mer dedicated då han springer innan OCH efter jobbet! Om jag skulle springa innan jobbet så ska jag vakna typ halv 6 varje morgon och det har jag ingen lust med haha. Men på kvällarna springer jag ju!
Just nu har jag VÄRLDENS jävla träningsvärk i låren då jag var liiite för entusiastisk på Bodypumpen i lördags! 10kg tog jag i knäböj, och då har jag inte gått på passen på flera månader innan! haha det var skakigt i benen men skönt!
Vi köpte fler fiskar igår oxå! 10 st Kardinaltetror. Bild på akvariet kommer snart!
                                                                                                                               Fråga inte....
 
 
kramkram Kaisa.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: