inyofaces

aj...

Kategori: Allmänt

shit pommfritt trodde inte jag hade så lite kvar på kontot! Damn! vad har jag gjort liksom? Räknade alla matkostnader sen jag fick min lön, och det är fan inte billigt med mat alltså. Ifs så köper jag och min kära sambo inte ICA Basic och Eldorado mat haha men ändå?! sinnes!.............
Jag VÄRLDENS träningsvärk från igår då jag och Li körde Bodypump! Fy helvete säger jag, var inte så farligt imorse men under dagen kändes det som att det blev bara värre och värre varje gång man reste sig från stolen! ÅH! och NU kan jag knappt gå! shit jag kommer inte klara morgondagen....haha men det sägs att man ska träna bort träningsvärken för det var ju så värken kom till!? Så får väl göra det imorgon på Functional Moves, det är balans, uthållighet o lite styrka, jag hoppas att det är bättre än förra gången då det var typ pensionärs-pass kändes det som.
Jag försov mig imorse så i gotta go to BED nu på en gång!
Hejdå.
Kaisa.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: