inyofaces

fix it

Kategori: Allmänt

"Älä vaahtoile!?" brukade min pappa säga när jag var liten till mig om jag var jobbig eller blev arg över nånting, om man översätter det direkt så blir det skumma inte... vilket i princip menas typ settle down, lugna ner dig. Det får bli dagens citat då jag har varit nära att flippa totalt. Ibland har jag sånna dagar då allting bara bubblar över och jag bryter ihop och behöver prata ut eller ibland bara va tyst, det är jag bra på.

Helgen har man hunnit göra mycket vilket inte händer så ofta? fredagen var rätt lugn men i lördags var vi först på en födelsedags-brunch hos Filips kusin som fyllde 18, direkt efter det åkte vi till Tofta Möbel och valde ut utemöbler till vår balkong som Filip skall få i födelsedagspresent nu på fredag från sina föräldrar... Efter det tog vi en snabb titt hos Filips mammas frieserhäst, hon var jätte fin, men jag har aldrig varit förtjust i hästar tycker att dom är stora, envisa och opålitliga. Därefter fick vi en rundtur på Kastanjegården där det finns stugor och hus för uthyrning, jätte fint nybyggt ställe verkligen, hade inte suttit fel att bo där naj! Sen på kvällen så satt vi på Högklint och åt grillat, det va sjukt gott!

Börjar äntligen bli mer och mer sommarkänslor, I love it.

Vi nöjer oss såhär tycker jag, vi hörs!

Pöss. Kaisa.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: